پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه سن داره

شاه پارسا

بهــــــار در بهــــار

1392/7/15 12:23
نویسنده : مامانی
486 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم که تازه به جا آوردن نماز را یادگرفته !میپرسه :

مامان ! با دست چپ ... روی ... دست ...راست ؟ میگم :

مامان جان فقط بگو اول دست راست را میشوییم ! همین !

مثلا من میخواهم بدانم بچه با "پایش " یا با "سرش " میخواهد دست راست را بشوید ؟شایدم باید با "ملاقه" اینکارو انجام بده نیشخند واللا

حالا من خودم بهتر میدانم که در رساله عملیه هر کدام از موارد ذکر شده دلیلی دارد ولی نیازی نیست همه را برای بچه های این سن بازگو کنیم !

آخه من تعجبم از این نظام آموزشی که چه اصراری داره بچه ها رو بپیچونه ؟ یا واقعا نمیدونه که هر چی توی رساله ها نوشته شده نباید برای بچه های کلاس دوم بازنویسی کنه ؛ یا خوشش میاد ذهن بچه ها رو درگیر این مسایل کنه و از مسایل اصلی دور نگه داره ! هرچی هست که ما والدین مدام در حال اصلاحیه زدن بر نظام آموزش هستیم . خدا توفیق بده ! عینک

 

 

 

اما برای اونایی که مادر پیرشون رو با ویلچیر میبرن و میگردونن ! باید بگم پسر عزیز من توی همین سن منو با ویلچر میبره و باهم پارک رو دور میزنیم . خدا برای همیشه شاد و سربلندت کنه عزیزم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منیره
6 مرداد 92 21:05
اوه بگردم پسرم و البته یکبار با من هم نماز خوند . چقدر شبیه باباشه ...
دلم براش تنگ شده رفته تهران ولی صبوری میکنم دیگه زنگ نمیزنیم


-----------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد