پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه سن داره

شاه پارسا

کلاس ســـوم

1392/8/1 14:00
نویسنده : مامانی
499 بازدید
اشتراک گذاری

واقعا شروع مدرسه اونم همراه با شروع درسهای من ! یکم گیج کننده است و اصلا نمیدونم این ماه چطور گذشت !

معلم توقع داره همه چی عالی باشه ، وسایل تکمیل و تکالیف بی کم و کاست !

یه روز کتابتو توی کمدش جا گذاشته بود وقتی ازش خواستی به بچه ها بگه ! قبول نکرده و گفته : به من ربطی نداره ! ما هم توی خونه هر چی گشتیم پیدا نکردیم و ناراحت بودیم ! اونوقت فردا از کمد خودش در اومده !

ولی خوب نمیشه چیزی بهشون گفت !یعنی فایده ای هم نداره !

یه روزم من تکالیف جمعه ات را از کیفت در آوردم ؛ فکر کردم بررسی کرده ... ولی نگو هنوز امضاء نکرده بود و فردا تنبیه شده بودی که خیلی ناراحت شدم

یه روز با دوستات رفتین اردو که اتفاقا هوا ابری بود ناراحت وهمکارم گفت توی این اردوها بچه ها گاهی صدمات شدید میخورن و اصلا موافق اینکار نیست...البته راست میگه خبر مرگ چندین دانش آموز توی همین روزها هست که به دلایل متفاوت متاسفانه از بین رفتن !  ولی بدون این روزها به نظرم دیگه بچه های حالا هیچ خاطره ای برای دوران دبستان ندارن !

دیروز جشن غذا داشتین که برای رانندتون هم پیراشکی بردی و خیلی خوشحال بودی !وقتی بهت تلفن زدم برعکس هر روز که کامپیوتر بازی میکنی و حواست نیست ! مشتاقانه از جشن و شلوغی توی مدرسه تعریف میکردی ...انگار تونسته بودی برای اولین بار با استفاده از فنون کاراته گاوچران یزدان که دوست چندین ساله ات هست رو بزنی و از این موضوع خیلی خوشحالی ! ولی .... حالا موضوع عینکت هست استرس که معلوم نیست توی دعوا یا ... یک دسته اش شکسته و بابات حسابی ناراحته !

ولی تو قویتر از اونی که کوتاه بیای ! هر روز بهتر از دیروز میشی و این معلم رو خوشحال کرده !

موضوع جالبی که دیدم توی یکی از مجموعه سوالات درس مهارتها نوشته بود! جملات را کامل کنید ...

اگه جای مامانم بودم :

تو هم ادامه دادی .... با بابام بهتر رفتار میکردم !!!تعجب یعنی بابات از امروز عاشقته ها !!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتا-آرتین
1 آبان 92 13:55
عزیزم چه شاه پسر آقایی زنده باشه آرتای من هم کلاس سومه
خاله
17 آبان 92 16:11
از دست پارسا.... چه جمله نغزی ... کلا همه شام مهمون بابا... از فردا هم ناهار نداریم مامان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد