پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شاه پارسا

18 ســــــــــال بعد

1391/8/23 11:55
نویسنده : مامانی
222 بازدید
اشتراک گذاری

 

دیشب که از دندانپزشکی برمیگشتیم با هم محاسبه میکردیم !
گفتی :خیلی از کارها را آدم دوست نداره ولی مجبوره درست انجام بده ! مثلا تو اگه نخوای بری سر کار !‌نمیشه  !‌ مگه نه ؟ گفتم  : بله !باید از قبل هماهنگ کنم ! میپرسی : راستی مامان ؛ چند ســــال باید کار کنی ؟ میگم  : ٣٠ ســال . پرسیدی : چـــند سال کار کردی ؟  میگم ١٢ ســـال !  حســـاب میکنی  متفکر  و میگی : پس ١٨  ســال دیگه باید کار کنی !‌  خوشحال ، میخندم و میگم :  تشویق آفـرین ریاضی ات عالیه ها !‌ اونوقت تو چند ساله میشی ؟ ....فکر میکنی و میگی : ٢٦ سال !‌ اوه  ه ه ه  عالــــــیه !


حالا نوبت منه که بپرسم ، میدونی چند سال دیگه باید درس بخونی ؟ میگی :نه !‌سوال نمیدونم ! چنــد ســال ؟ میگم : خوب از حالا به بعد ١٠ سال دیگه !‌ میگی : خوب من الان ٨ سالمه ! پس ١٨ ساله بشم درسم تموم میشه !‌ آفــــــرین !‌اما بعدش باید بری دانشگاه و حدود ٨ سال دیگه هم باید درس بخونی !
میگی : اونوقت میشه ٢٦ سالم !  تعجب  بعد خودت هم تعجب میکنی !‌همینطور من ! چه جالب !‌چشمک

هر دوتاییمون با هم کارهایی که الان داریم تموم میشه !‌ میگی :  اونوقت من باید برم سرکار ! وتو دیگه نمیخواد کار کنی !‌

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد