پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شاه پارسا

روز کودک مبارک عزیزم

1391/8/23 11:39
نویسنده : مامانی
263 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب همونطور که خواستی بابا برات بادبادک خریده بود  
خواب بودی
بهم اعتراض کرده بودی که همه برای بچه هاشون کادو خریدن ؛ چرا تو نخریدی ؟
منم گفتم به بابات تلفن بزن بگو برات بخره .
ولی ...
چسب مدادی را که شب قبل برات خریدم از مدرسه برنگردوندی
اگه عزیزجانت بود میگفت :فدای سرت مادر ؛ پسرم مواظب وسایلت باش .
نباید زیاد بجه را اذیت کنی؛ نزار بفهمه که تو فهمیدی ؛ روحیه اش را خراب نکن ؛ غصه اش نده !

ولی من خیلی عصبانی شدم آخه همین دیشب خریدم ! نمیخواستی بدونم ! چسب قدیمی تو آوردی ! منم رفتم سر وسایلت و دیدم چسب نیست ! چیزی نگفتم ولی خیلی ناراحت شدم !آخه چرا؟
حالا ناراحتم که ناراحتت کردم . ولی واقعا خودمم دیروز خسته و کلافه بودم . سعی میکنم آروم باشم عزیزم

گاهی از ساعت یک عصر که میرسی خونه تا 3 که من میام همه تکایفتو مینویسی و با هم میریم پارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد