پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شاه پارسا

نـــــــخند !

1391/10/4 16:24
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

بابات برای درمان ؛ رفته شیراز و من و تو تنهاییم
عصر پنجشنبه تصمیم گرفتم برای صبحانه هفته آینده ات کوکو درست کنم .
چون صبحها من ساعت ٦:٤٥ از خانه بیرون میروم و تو تازه بیدار میشوی و تا ساعت ٧:٢٠ که سرویست میاید فرصت داری که تنهایی آماده شوی و صبحونه بخوری .
خلاصه بعد از نهار شروع کردم به آماده کردن مایع کوکو شکم پر که از بفرمایید شام یاد گرفتم . و بین کار خسته شدم و خوابیدم و بهت سفارش کردم موقعی که وقت رفتن به سالن کاراته شد بیدارم کنی !
نمیدانم چه ساعتی بود که گفتی: برویم ! منهم گیج و خسته بیدار شدم ؛ فقط فرصت کردم کاپشن بپوشم و کلاهش را بدون روسری ، سرم کردم و سریع و با ویلچر رفتم پایین و سوار ماشین شدم و بردمت سالن !نرسیده به سالن گفتی : خوب من همیشه ساعت ٧ میروم سالن و ٨:٣٠ میایم بیرون ! منهم به ساعت ماشین نگاه کردم و با تعجب گفتم : ولی الان که ساعت ٦ است ؟
 پارسااوه  من  تعجب    کلاس ابله    مربی آخ 

خلاصه برگشتم ! تو مدام میگی :خوب اشکال نداره ،مربیم نشسته بود ، میرم با دوستام بازی میکنم !‌منو برگردون سالن ناراحت

منم سوال چکار کنم ؟ بهتر !‌خوب زحمتم کمتر میشه !‌ برگردوندمت سالن ؛ و برگشتم و درست کردن بقیه کوکو ها را ادامه دادم و وقتی دیدم موقع آمدنت شده و من هنوز کارم را تمام نکردم !
از خیر" کوکوی شکم پر " گذشتم و همه مواد را قاطی کردم و ریختم توی ماهیتابه و آمدم دنبالت !!خیال باطل
خوب دیگـــــــــــــــه اینــــــــم از مامان که راه حلهای آنچنانی داره !‌نیشخند
میگن همیشه کارهای خیلی سخت را بده به آدمای تنبل چون کوتاهترین راه را برای حل آن پیدا میکنن!

حالا که رسیدیم خونه ، ازت میخوام پنجره ای را که باز گذاشته بودم تا هوا عوض بشه !‌ ببنــدی .
شب با اینکه پکــیج را زیاد کرده بودم بازم هوا زیاد گرم و خوب نشد !‌با خودم گفتم :مگه چقدر هوا سرد شده که گرم نشدیم ؟ هیپنوتیزم
صبح که بیدار شدیم میبینم پنــــــــجره نیمه باز مونده نگران  ای وای ی ی پارســـــــــــــــــا استرس فقط پنجره را هل داده و قفل نکرده !!!دلقک  ایـــــــــــــــــنم از نبودن بابا !‌

ولی خدایی وقتی بابا نیست !پسرم خیلی بهم کمک میکنه و هوای مامان رو داره !‌ قربون پسر لبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مريم
9 آذر 91 22:49
خيلي خنديديم من و صبا همه صفحه ها رو خونديم وكلي شاد شديم اميد وارم منهم همتي كنم وبه وب دخترام سري بزنم و ايتهمه خاطرات خوب رو مرور كنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد