پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شاه پارسا

تولدت مبارک

1391/7/15 13:35
نویسنده : مامانی
110 بازدید
اشتراک گذاری

دوست دارم هر سال یک مدل متفاوت برات تولد بگیرم .

امسال از چند هفته قبل با مادران دوستها و همکلاسیهایت هماهنگ کردم و براشون پیام فرستادم . چون مدرسه ها تعطیله و تابستون همه میرن مسافرت ؛ ازشون خواستم برای تولدت زودتر برنامه ریزی کنن !
آخه در طول زمان مدرسه هر وقت میرفتی تولد دوستات به من اعتراض میکردی که :مامان چرا منو تابستون بدنیا آوردی؟ هیچکس نمیاد تولدم .منم عذر میخواستم که سفارشم را درست به خدا ندادم عینک

خدا رو شکر دوستات هم اومدن و تولدت خوش گذشت .
جالب اینه چون من خیلی زودتر خبر داده بودم حتی یکی از دوستات پنجشنبه یک هفته قبل از تولدت اومد دم در خونه ولی با عرض شرمندگی برگشت !‌

این قورباغه هم که توی تمام عکسهات هست خریدم که باهات توی تختت بخوابه تنها نباشی چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله منیره
15 مهر 91 21:18
اون قالیچه رو هم من و آقاجان برات خریدیم که همش رو سر "بن تن "راه بری ...
تولدت مبارک گل قشنگم .


دست شما بی بلا
تازه خاله منیره برای این روز مرخصی گرفت
کاری که هیچکس نکرده
تزیین اتاقم کارخودشه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد