پارساپارسا، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره

شاه پارسا

ده هزار تومان ... پیتزا

1391/7/3 10:37
نویسنده : مامانی
141 بازدید
اشتراک گذاری

پسر مهربونم
دیروز عصر فرستادمت تا برای هردوتاییمون بستنی و نوشابه بخری . اینکارو خیلی دوست داری !
با اسکوترت رفته بودی و دیدم همراه بابا که قبل از تو بیرون رفته بود و فکر نمیکردیم به این زودی بیاد ؛ برگشتی .
توی راه پیچ چرخ جلوی اسکوتر شکسته و خوردی زمین گریه؛ ولی مردونه بلند شدی و برگه ای که نوشته بودم چیا بخری از روی زمین برداشتی و رفتی داخل مغازه ! پول چی ؟  .... نمیدونی چی شده ؟؟ سوال
بابا به من میگه :چرا گذاشتی بره ؟اینجا کلی خونه نیمه کاره است و کارگرها زیادند!  بچه هواسش پرت شده ؛حتما پول را از زمین برنداشته ! حالا شانسش که من رفتم داخل مغازه میخواستم شیر بخرم و پول همه چی را حساب کردم .عصبانی
من ازت میپرسم : پسرم خوردی زمین طوریت نشد ؟ کاغذ را از زمین برداشتی ؛ خوب چرا پول را برنداشتی ؟ بعد هم اگه پول نداری ، خوب برگرد خونه دیگه چرا میری مغازه ؟
تو میگی : نمیدونم چی شداوه ، وقتی اسکوترم شکست خیلی ناراحت شدم نگران، کاغذ را برداشتم و رفتم داخل سوپر ، و کاغذ را دادم و بعداز آقای مغازه دار پرسیدم : پول را به شما ندادم ؟ گفت : نه !‌
خلاصه قرار شد یک پیتزا جریمه بشی ! چون به اندازه کافی بزرگ شدی که بدونی باید بیشتر مواظب خودت و پولت باشی .ضمنا دیگه اجازه نداری برای خرید بری سوپر  ؛ چون منطقه امنی نداریم وگرنه بابا پول را در برگشت حتما پیدا میکرد .عینک
........................
اونوقت همه رفتیم سراغ کارهامون  ... کــــــــــــــــــــــــــــه اومدی توی آشپزخونه و در حالیکه حرف میزدی و میخواستی شلوارت را مرتب کنی با هیجان و چشمهای گرد شده هیپنوتیزم گفتی : مامان ؟ بابا؟ تعجب

ما هم پرسیدیم چی شده ؟ استرس

دستت را از کنار شلوار بیرون آوردی و دوتا ٥ هزار تومانی را که محکم کنار کش شلوارت قایم کرده بودی در آوردی
بغل  وای ی ی یتشویق پســــــــــــــــــــــــرم بغل . گفتم...... پسرم...... آقاست !‌

بابا بغلت کرد و از اینکه خوشحال شدی خیلی راضی بود و منم گفتم برای اینکه پسرم درست عمل کرده و با اینکه چرخش شکسته ولی تونسته سالم به خونه برسه و پولش را از دست نداده باید جمعه بریم پیتزا !‌ تشویق آفرین پسرم !‌

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاه پارسا می باشد